Cum a inceput noul an scolar? Cu emotii, nu-i asa? Dupa cum ati observat am inceput sezonul de toamna iarna pe copilas.ro. Inca este cald dar frigul vine brusc si e bine sa faceti inventarul prin dulap din timp 🙂
Preturile hainelor
De fiecare data cand intram in acest sezon primesc mesaje prin care sunt atentionata ca preturile au crescut. Unele mamci imi spun ca nu vor mai putea cumpara atat de des pentru ca hainutele sunt mai scumpe. Nu veti vedea acest tip de articole pe alte site-uri dar mi-a placut intotdeauna sa fim sinceri. De aceea abordez si acest subiect.
Ce se intampla?
Sezonul de toamna iarna este unul mai problematic: preturile hainelor la achizitie este cel putin dublu. Totusi pe site preturile nu s-au dublat ci s-au marit cu un procent. Inteleg asteptarile mamicilor ca sa cumpere de 100 ron aceleasi produse ca vara dar nu se prea poate. Sa fiu sincera, am mai spus-o, mi s-ar merita sa ne intalnim la primavara.
Preturile de achizitie pentru haine second sunt aproximativ aceleasi ca si pentru cele noi.
Imi pare rau daca dezamagesc anumite mamici dar le recomand sa ia cea mai buna decizie pe baza bugetului. La primavara preturile vor scadea si ne putem reintalni atunci.
Un alt asepect este cel al rezervarii produselor. Ofer aceasta facilitate pentru a putea alege ce produse va plac cu ocazia mai multor afisari de produse. Dar aceasta se face in anumite conditii. De exemplu:
– daca retinem o comanda 20 de zile se livreaza si nu se ridica aceasta implica costuri destul de mari. Cel mai probabil urmatoarea comanda se va plati in avans. Termenul de rezervare este maxim.
– nu putem scoate produse inainte de livrare, dupa ce au fost rezervate cateva zile. Putem dar nu ne convine :). Da, dupa ce ai consultat mailul se pot scoate anumite produse, aceasta in maxim 24 de ore. Dar nu e o practica obisnuita sa renuntam la produse inainte de livrare.
– este o limita a valorii care poate fi retinuta. Sa zicem ca ati facut o comanda de 40 ron si urmatoarea de 450 o doresti peste 20 de zile. Cel ma probabil nu se va putea. Se intampla ca din diferite motive acea comanda sa nu se mai livreze sau sa nu se ridice. In aceste situatii produsele ajung sa fie blocate chiar 40 de zile. De aceea nu orice valoare poate fi retinuta.
– nu putem retine doua comenzi pentru un client. Se poate retine o alta comanda cand cea rezevata se pregateste in maxim 1-2 zile.
Aceste reguli nu sunt ca sa incurce dar la un moment am ajuns la blocaje din cauza valorilor mari retinute, comenzi renuntate sau neridicate. Pe site nu erau produse disponibile dar nici vandute nu erau. Pentru a putea exista copilas.ro trebuie sa respectam anumite conditii. Unele mamici se supara si considera ca e ceva personal cand le rog sa respectam niste reguli dar efectiv nu se poate altfel. Am invatat, cum s-ar zice pe „propria piele”, ca nu putem face tot ce ne place. Stiu ca in trecut au fost mai flexibile regulile dar este nesustenabil.
Va multumesc pentru ca ati fost alaturi de noi si ascult orice recomandari si sfaturi si ce putem, implementam cu placere.
Lasa un comentariu
Buna ziua! Mi se pare mai mult decat pertinent acest articol. Comand de pe copilas.ro de aproape 2 ani iar raportul calitate- pret este foarte corect. Nu am avut niciodata probleme cu hainutele iar preturile mi se par de bun simt comparativcu alte site-uri. O zi buna!
Va inteleg si cred ca este corect sa comunicam orice solicitare privind produsele rezervate catre dumneavoastra prin mail sau telefon si sa asteptam raspunsul dumneavoastra, afirmativ sau negativ. Sa il respectam iar dumneavoastra sa decideti cu privire la fiecare solicitare in parte, daca e posibil sau nu de realizat.
Si eu sunt foarte multumita de tot ceea ce inseamna ” copilas” . Nu m-ati dezamagit niciodata si foarte multe probleme le-am rezolvat usor datorita voua.
Hainutele sunt superbe si unicate, eu as vrea sa fie cat mai multe hainute 13-14 ani! Multumesc!
Buna tuturor
Si eu sunt o clienta fff multumita de tot ce inseamna copilas.ro
si eu comand daca nu gresesc din 2012 🙂
Copilas.ro inseamna pt mine mai mult timp liber si tot ce am nevoie pt cei trei copilasi ai mei…nici nu-mi inchipui cum as fi cumparat altfel tot ce am nevoie cu ei dupa mine prin magazine.Referitor la preturi si expediere no comment 🙂 daca vrei cumperi daca nu nu
Niciodata nu am avut probleme de nici un fel.Multumiri echipei si succes pe mai departe
Mi se pare corect ca toata lumea sa respectele aceste reguli. Este greu de gestionat un asemenea site,in conditiile in care unele persoane se razgandesc…
Sunt clienta de 5 ani si sunt multumita de preturi. Cum spunea si Elena, „este normal normal sa creasca si pretul odata cu copilul”
Multumesc pt frumoasa noastra colaborare!
Eu sunt foarte multumita ca pot ridica personal si nu mai trebuie sa astept 3 zile posta!!! Sunteti foarte ingaduitori si intelegatori! Imi pare rau k nu mai prea gasesc haine pt fetite de 4-5 ani, dar inteleg si acest lucru.
Foarte putine comentarii fata de numarul de participanti la concurs, as spune. Si acelea doar pozitive.
Haideti, mamicilor care aveti si pareri contrare, exprimati-va! Daca aveti si alte surse pentru hainute cu acelas raport calitate/pret, dezvaluiti. Sunt foarte curioasa!
De ce nu se pun toate comentariile pe blog ! Chiar asa numai comentarii pozitive. Eu nu prea cred ca sunt numai pozive.
Sinceritate la maxim.
Prea putine comentarii.
Recunosc ca am comandat produse si le-am scos din comanda cu cateva zile inainte de a fi livrate din motive plauzibile.Pretul hainutelor este si perfect dar si cam mare comparativ cu alte magazine online de profil…Dar totusi sa recunoastem ca aceste produse rezista in luni de zile sau chiar ani de zile dupa multa spalari .