Concurs incheiat. Iata extragerea.

kids_on_the_beach_horiz_qqtyehSuntem la finalul verii si ne-am bucurat impreuna cu copiii de razele soarelui.  De voie sau de nevoie copiii au trebuit sa stea mai mult pe afara nu doar in fata calculatoarelor :).

Dupa cum stiti,  familiile cu copii trebuie sa aleaga cu ceva mai mare atentie locurile in care doresc sa iasa in timpul liber. In concediu sau la o simpla iesire, cei mici au un cuvant de spus deja in alegerea locatiilor. De exemplu nu e o idee buna sa faci vizite in locatii istorice cu copii ceva mai mici.

Iesind cu familia in locuri noi inveti lucruri noi despre tine si ceilalti. Desii imi menajam fetitele am observat ca le place cataratul, trasee la inaltime si datul pe tiroliana.

Ma gandeam ca ne-am putea ajuta cu sfaturi. Cum este vacanta voastra? Ce le-a placut copiilor in aceasta vacanta?  Ce locuri ati vizitat cu familia si v-au placut? Unde v-ati reintoarce cu drag impreuna cu copii? Ar fi bine sa fiti cat mai specifici.

Asa ca asteptam de la tine idei de vacanta.

Raspunsurile participa la o extragere.

Premiile: 3 premii a cate 80 ron.

Cum si cine participa: Trebuie sa fi comandat odata de pe copilas.ro
Participi scriind un comentariu la acest articol. Nu trebuie sa iti scrii numele intreg dar trebuie sa scrii emailul corect pentru a valida participarea.

Termen limita: 5 septembrie

Idei de vacanta
Evelina
Guest

Atat mie cat si copiilor ne place munte.Copiilor le place natura foarte mult si sa descopere lucruri noi

larisa
Buna ziua dragi mamici si pitici 🙂 adevarat este pt mine ca atunci cand ai bebe mic suntem cam limitati la iesirile pe oriunde si oricat am vrea, dar ne descurcam 🙂 pentru noi vacanta de vara aceasta este impartita, pt inceput am fost o saptamana la mare , apoi la intorcere am trecut pe la Delta 🙂 si aici in zona noastra putem ajunge oricand dorim la munte, in Bucovina, unde mergem saptamanal, la salina, aer curat, mai mergem si la tara la strabunica 🙂 incercam sa profitam de vara cat putem 🙂 anul care vine avem in plan… Citeste mai mult »
criss
Guest

Desi nu sunt mari, 4 si 7 ani, le-a placut la nebunie vizitatul castelelor, cred ca nu am ratat prea multe din Portugalia 🙂 oriunde mergeam si vedeau un castel…hop si noi…deh,sunt baieti, le plac luptele, avem casa plina de sabiute….asa ca, cu drag si oricand ne-am intoarce acolo, pentru ca a devenit tara noastra de suflet 😉

Raspuns:
Deci se poate sa le placa copiilor si vizitele. 🙂

Lavinia
Guest
Buna ziua mamici. Noi am fost cu copiii la salina Praid, am imbinat utilul cu placutul :). Avand un bebe de 1 an si fetita de 4 anisori am ales sa stam la o pensiune cu acces la bucatarie, cu loc de joaca in curte si muuulta iarba, flori si liniste… a fost perfect pentru nevoile tuturor. Aveam multe de vizitat in zona, dar din pacate cu doi copii mici e dificil sa respecti un program … am fost la Sovata si in Tg Mures la zoo si tot a fost foarte bine :). Anul urmator vom merge iar, dar… Citeste mai mult »
Mihaela S

Oriunde numai sa fie vacanta.sa fie mare.munte.cu piscină si locuri de joaca pt copii.

Gaby
Guest

Vara aceasta eu si copii ne-am distrat acasa:D…Am incercat sa le ocup timpul cu tot felul de activitati diferite,mers in locuri de joaca pentru copii din oras,parc, bicicleta etc.

Nu pot sa ma laud ca am fost in nu stiu ce locuri,mare, munte, dar atata timp cat suntem impreuna si exista dragaoste si intelegere este frumos oriunde.

Magdalena
Guest

noi in vacanta asta am fost la salina Turda o locatie tare frumoasa. ceva de vis. va incurajam sa mergeti macar o data in viata. este f frumos si f sanatos. atat pentru noi ca adulti cat si pentru piticii nostrii. am mai fost la mare, la munte peste tot f frumos. vacanta sau concediul pentru noi inseamna timp petrecut cu familia dar mai ales relax pentru copii.multumim lui Dumnezeu pentru clipele frumoase petrecute impreuna.

geo

Noi anul acesta am fost plecati in primul nostru concediu in 3, am fost la mare. Copilul a fost foarte incantat de apa, nisip de tot a fost foarte bine. A cum este plecat la bunici locul unde se simte cel mai bine deocamdata.

Lori
Guest

Noi avem multe activitati:mottocros,ski nautic,inot,karate,fotbal!avem noroc de un copil care prefera sa isi petreaca timpul in aer liber si sa socializeze cu copii!daca s.ar putea sa aiba zilnic cate putin din toate,e fericit.

Anonim
Buna, Vacanta aceasta a fost deosebita deoarece am vizitat locuri noi in fiecare zi.Plecarea a fost de la Iasi spre Harghita.Lacul Rosu este un loc splendit.Salina Praid aduce beneficii sanatatii deoarece doat cateva ore si te simti ca si cum totul este altfel.In salina te poti juca,picta,dat cu trioliana si manca la restaurantul de la iesire.Recomand cu mare drag Harghita ,Piatra Neamt ,Targu Mures Si Iasi.La Sovata te vei simti ca la mare dar usi cu multa liniste si relaxare.Iar la Piatra Neamt te poti da cu Telegondola.Cum preturile de la cazare si mancare sunt cam piperate 3-4 zile au… Citeste mai mult »
Carmen B.
Guest
Buna, Vacanta de maxim 3-4 zile de la Piatra-Neamt-Praid-Sovata a fost de vis.Recomand Salina Praid deoarece copilasii au locuri de joaca amenajate in asa fel incat uiti de ceas.Plusul este restaurantul unde mancarea este ca la mama acasa si preturi mici.Iar la Sovata ,lacul Ursu te va duce cu gandul ca esti pe litoral dar fara nisip. Iar in orasul ,Piatra Neamt te poti plimba cu telegondola sa admiri peisajul din jur.Un singur pont ca punct de oprire este Un restaurant secuiesc unde manxarea este la portie dubla si atat de delicioasa incat daca nu poti manca tot din farfurie… Citeste mai mult »
Tabita

Buna. Vara aceasta din probleme medicale nu am fost prea mult plecati,doar de cateva ori la iarba verde unde copiilor le-a placut f mult,am stat pe paturi,am facut gratare,au alergat,s-au balacit…am observat ca le place f mult in natura,chiar daca locuim la casa cu curte si gradina,parca acolo au avut mai mult loc sa se desfasoare,plus ca aerul curat ne-a prins bine tuturor.

Aila
Guest

Buna ziua!Vara această am fost acasă cu copiii.Suntem din Constanta așa ca am mai ieșit prin oraș,l plaja si prin stațiuni.Pupici

Anonim

Noi am fost la gradina zoologica din Budapesta care e nemaipomenit de frumoasa !!

nicoleta
Guest

O vara frumoasa,o vacanta reusita…Grecia…un copil fericit care s-a bucurat de soare,apa,locuri noi si mancare foooaarteee buuuna.Pupici.

Mihaela
A fost primul concediu cu doi copilasi, cel mic 1 an cel mare 3 ani, a fost o experienta pe cat de frumoasa pe atat de obositoare dar a meritat. Am fost la noi la mare la mamaia, a fost foarte frumos incepand de la hotel care a fost de 3 stele si impecabil pana la plaja si apa marii! Piticii au fost tare incantati de apa care desi era la sfarsitul lunii iunie a fost calda!!!cu siguranta anul viitor com repeta aceasta frumoasa experienta care nu va mai fi asa de obositoare avand in vedere ca piticii vor fi… Citeste mai mult »
carmen
Guest

Buna ziua! Fetitei mele i a placut foarte mult marea(multa balaceala), joaca la nisip. Sunt sigura ca la fel de mult i ar placea si muntele. Cand este vorba de plimbari……prima isi face bagajele.

Simona

Buna,
Noi am fost cu piticul cateva zile la mare cazati foarte aproape de plaja la o casuta destul de confortabila dintr-un camping. Astfel cel mic a stat mai mult in aer liber. Apa marii a fost cea mai mare atractie pt el, cu greu si mare scandal 🙂 reuseam sa-l aducem si pe nisip.

Tatiana
Guest

Noi suntem la Mamaia,cam bate vântul dar fetita mea iubeste apa.o sa mergem si pe Transalpina,am fost la Cincis, jud.Hunedoara, Timisoara si tot de drumuri de 2saptamani incoa!tara frumoasa,dar din păcate putin îngrijită!

Oana

La noi a fost prima vacanta in 4, fetita are 9 ani, iar baietelul 1 an. Am fost la mare si ne-a placut tare mult. Cel mic s-a obisnuit treptat cu nisipul si apa sarata, dar in cele din urma i-a placut si lui tare mult. Ne-am plimbat cu bicicleta de 4 locuri, fetita si tata au pedalat, iar eu si bebe am stat in spate si am admirat peisajul 🙂 Am fost cu trenuletul in statiunea vecina, am facut castele de nisip, am adunat scoici si totul a fost super.

simona
Guest

Noi in vacanta asta am mers la Baile 1 Mai. Copiii au adorat saptamana petrecuta acolo si s-au distrat de minune la piscina.

Mari

si copiilor mei le place muntele (sunt incantati de tiroliene), in aceasta vacanta au fost la Vatra Dornei; dar le plac si locurile de joaca cu apa si tobogane…in general copiii sunt incantati sa incerce orice, poate noi adultii suntem mai retinuti cand este vorba de „experiente riscante”.

serea irina
Guest

Frumoasa e vara si la munte si la mare. Voie buna sa fie!!

Simona P

Noi in vacanta fost la înot, la munte la Cheile Rasnoavei, ne-am plimbat pe cărări deunte am cost la Dino Park, iar acum vom merge câteva zile la mare.

vali
Guest

Superb la Moeciu. Ne-amreintors a treia oara in acelasi loc.,baietelul meu de 2 ani si 8 luni a fost foarte incantat.
aer curat,liniste si frumusete.

IO
IO
Ideea de vacanta aduce stralucire pe chipurile celor mari si celor mici pentru ca ne este drag tuturor in „lumea copiilor….” \:d/ Doi oameni mari si o jumatate de om perfect (ce spune ca are 5 ani desi arata 10 degete. In realitate nu are 3 impliniti) au mers mult, mult in aceasta vacanta. Din Sudul tarii pana acolo unde agati harta in cui (aici ne am intoarce cu sufletul plin). Ne am distrat, am cantat, am mancat la marginea drumului, am uitat de reguli, uneori chiar si de bunele maniere… am mai pus si boticul, ne am isterizat cand… Citeste mai mult »
mihaela h
Guest

Vacanta aceasta ,ca toate celelalte ,a fost plina de activitati.Am vazut Maramuresul(il recomandam )cu tot ce inseamna si in Cluj.A fost plecata si intr-o tabara cu cercetasii absolut super langa Intorsura Buzaului

vioras
Pentru ca fetita noastra e destul de mare (12)ani trebuie sa mergem in locuri unde spune ea-„simti ca traiesti cu adevarat”.Asa ca am fost obligatoriu la mare pentru ca inotul(si mai ales scufundarile) este una din pasiunile ei, apoi cateva zile la munte si am vizitat Canionul 7 scari de langa Brasov, care a incantat-o extraordinar de mult(spune ea ca este ceva cu totul special sa urci pe scarile acelea metalice, reci in timp ce apa din cascada te uda. La un sfarsit de saptamana am fost in Parcul de Aventura Comana unde timp de trei ore a stat atarnata… Citeste mai mult »
cristina
Guest

Buna , mie si familiei ne place muntele cel mai mult , in aceasta vara am fost in muntii Raraului . A fost minunat !

Martin liliana

Vacanta am petrecut o cu fetele, su fost incantate de Dunare, binenteles nelipsita mare si acum urmeaza plimbarea la munte, la fel cu catarat.

irina costas
Guest

LA MARE!Ne intoarcem de fiecare data cu aceeasi nerabdare!

Anca

Noi am fost pentru prima data la mare. Stiam de anul trecut ca Annei nu ii place sa stea la hotel, asa ca anul acesta am ales sa mergem la 2Mai la niste prieteni. A fost vacanta perfecta, ne-am bucurat la maxim de apa, soare si nisip.A fost perfect si cu siguranta vom repeta experienta.

mihalcea daniela
Guest

BUNA ALINA…AM FOST PRIN MULTE LOCURI VARA ASTA,LA CALIMANESTI OLANESTI GOVORA ,PE TRANSFAGARASAN,CASCADA LOTRISOR,SIBIU PITESTI,BRASOV IN PARCUL DINO RASNOV…SI MAI VREM SA AJUNGEM LA HUNEDOARA.CHIAR NE-AM RELAXAT VARA ASTA…TE PUPAM O ZI BUNA.

Zenaida

Anul asta a fost primul concediu in patru si totodata cel mai mununat.Am fost cateva zile la mare,apoi la munte iar cei mici s-au simtit grozav.Deja ne e dor de vacanta!

Alina Gheorghe
Guest
Noi ne-am petrecut concediul atat la mare cat si la munte,unde as putea recomanda cu mana pe inima Zarnestiul si Paiul Foii un loc,putin comercializat si putin vizitat,deci locul perfect pentru linistea care o emana si pt locurile minunate cat si pentru traseele usor de facut de copii(5 si 7 ai nostri copii). Dar eu consider ca nu conteaza destinatia vacantei cat conteaza calitatea timpului petrecut impreuna dupa un an de agitatie,scoala,gradi si servici.Copii nostri sunt fericiti atunci cand suntem toti 4 impreuna,ei se bucura la maxim in weekend atunci cand reusim sa ne strangem in sfarsit toti 4 la… Citeste mai mult »
Cristiana Vrinceanu

La noi a fost clasica mare cu soarele extrem de arzator care ne-a cam dat batai de cap

Rodica
Guest

Fetita mea este într-o vacanta la bunici,la tara, acolo este lumea ei deocamdată. Nu am mers încă cu ea într-o vacanta cu adevărat, dar cu siguranță vom merge pe viitor,când va fi mai mare, fiindcă multe lucruri noi și interesante se învață calatorind.

Loredana

Buna dimineata. Noi inca suntem la mare in statiunea Mangalia. Am un baietel de 3 ani care se bucura din plin de nisip. Cu apa de mare nu prea se impaca dar nisipul e bucuria lui. Am reusit sa scapam de televizor iar tableta o folosim doar la masa.Speram sa tina vremea cu noi sa ne bucuram de vacanta. Peste putin timp incepe gradi.

cristiana_elena
Guest

Vacanta noastra a fost foarte benefica pt baietelul meu,am vizitat zonele motane din tara noastra,gradina zoologica de care a fost f incantat sa vada atatea animalute,rezervatia de zimbri,gradina botanica,am fost in parcuri cu activitati pt cei mici si clar fara doar si poate a fost incantat sa mearga si la bunici avand prieteni si acolo.Cu mare drag ne-am intoarce sa vizitam tara!

Adina

Anul acesta am reusit sa ajungem la mare, prima data pentru Matei (5 ani).A fost foarte incantat de apa, nisip, hotel, masinile de toate felurile si chiar de autostrada.O sa revenim la mare cu mare drag si de cate ori avem ocazia.

loredana
Guest

Chiar daca fetita mea are 1 an, adora apa, soarele…Nu am ajuns la mare anul acesta, in schimb am fost la strand, unde balaceala si bucuria din ochii micutei a fost senzationala.

Cristina A.

Anul acesta din păcate singura ieșire mai lunga a fost la bunici. Nu este vacanta în care sa nu petrecem 1-2 săptămâni la bunici. Deocamdată le place mult acolo. Când îi duc îmi zic ca stau 2-3 zile numai , dar când îi sun mă roagă sa îi mai las încă o zi și încă o zi….și uite așa se ajunge la saptamani:)

Ana
Guest

Pentru copii recomand excursiile la munte in Romania! Pot avea activitati in aer liber sau nici nu e prea scump daca alegi o pensiune (chiar sunt multe acum noi si frumoase).

Ramona

Deoarece locuim departe de bunici, copii asteapta intotdeauna cu mult entuziasm sa vina vacanta pentru a putea merge la ei. Noi locuim la campie iar bunicii locuiesc unii la deal si unii la munte, ceea ce le ofera copiilor multa diversitate. Drumul pana la ei fiind lung, avem ocazia sa colindam tara in lung si-n lat si facem multe popasuri binefacatoare.

Georgiana
Guest

Am fost cu baietelul in tabara la Lotrioara Sibiu. A fost incantat de frumusetea zonei si mai ales de spatiu mare din curtea taberei unde a putut alerga in voie. Am pus accest in saptamana petrecuta acolo pe jocuri sportive, competitii intre echipe si drumetii. A fost un timp de energizare si pauza de la tehnologie (nu am avut nici macar semnal la telefon) binevenita.

Mihaela

Recomand cu caldura Vila Bran.E gandita pentru turismul de familie, sunt aproape numai parinti cu copii si cei mici au parte de tot felul de activitati.

Lucia
Guest

Noi am fost la mare în Grecia, micuta mea are un an dar iubeste balaceala. Apă si briza marii a făcut-o să doarmă pe plajă sub umbrela zi de zi, ceea ce acasa nu prea face. Este important să ne ducem copilași in natura si să ii facem să uite de tablete, telefoane, etc.

elena

Anul acesta Alexandra a facut snorkeling, dupa ce cativa ani ne-am chinuit sa o invatam a inota. A fost f.incantata!

manuela
Guest
Noi am fost 16 nopti cu cortul cu bebelina noastra de 11 luni la munte si la mare, intr-un tur balcanic in Serbia, Bosnia si Hertegovina, Croatia si Muntenegru. Am vizitat in principal: Zvornik, Sarajevo, Ilidža, lacul Jablaničko, Konjic, Mostar, podul Ostrožac, raul Neretva, cascadele Kravice, Marea Adriatica, Camping Pod Maslinom, Dubrovnik, Kotor, Ulcinj, Ada Bojana, lacul Shkoder, raul Tara, Canionul Tara, Parcul National Durmitor, Žabljak, Lacul Crno, Lacul Pivsko, Camping Vrbnica, Canionul Piva, raul Drina si orasul Srebrenica. Fetiteti mele i-a placut dormitul al cort, a fost frumos si ne-am intoarce in Parcul National Durmitor, la camping in mijlocul… Citeste mai mult »
cristina

Anul acesta am fost la mare, la munte la Poiana Negri, vom merge la o partida de pescuit în delta si încheiem cu un weekend la Roma. Va pupam!