La insistentele multor clienti am decis sa implementez un sistem de rezervare a produselor din momentul adaugarii in cos. 10 minute din momentul adaugarii in cos hainele vor fi rezervate fara a putea fi comandate de altcineva.  Acestea vor fi rezervate din momentul adaugarii in cos pentru a putea finaliza comanda. Daca nu se finalizeaza comanda in acele minute, produsele nu sunt scoase din cos ci doar ca apar disponibile si pentru altii.

Sansele de a reusi sa comanzi ce iti place sunt aceleasi, pentru ca oricine va putea rezerva prin adaugarea in cos DAR va disparea nemultumirea sa ti se scoata produsele la finalizarea comenzii.

Bineintes acest sistem va fi util doar in momentul postarilor anuntate.

Acest sistem e activ acum si vedem cum functioneaza. Sa speram ca nu vor fi probleme dar daca sunt vor fi rezolvate.

As aprecia sa imi spuneti dupa postarea noutatilor cum este cu noul sistem.

Produs rezervat

Lasa un comentariu

avatar
cotan cristina
Guest
cotan cristina

o idee minunata bafta la punerea in practica …:)

dya
Guest
dya
Poate va functiona, e bine ca incercati! Mie tocmai asta mi s-a intamplat acum.Dar cum pot stii ca nu a fost adaugat in cos si de alta persoana, ca sa nu mai stam stresate?Va scrie rezervat in dreptul ei sau cum vom sti ca produsul ramane al nostru?Succes! Raspuns: Va apare pe site ca si „Rezervat pana la finalizarea comenzii” si nu va fi buton de adaugare in cos la acel produs, un nr. de 10 minute (probabil). Eu cred ca odata cu trecerea timpului si imbunatatirea sistemului veti vedea ca nu vi se mai intampla sa fie scoase produsele… Citeste mai mult »
ramona
Guest
ramona

Si mie mi se pare o idee buna dar fara efect pt. ca in seara aceasta am adaugat in cos un produs disponibil, care nu aparea ca fiind comandat de altcineva, am finalizat imediat comanda si totusi mi-a fost scos din cos :((

Raspuns: De acum incolo lucram la acest sistem. Imi pare rau ca ati pierdut produsul dar pana la venirea verii copilas.ro nu va lasa fara haine 🙂

teodora
Guest
teodora

Va felicit pentru idee! era chiar suparator sa iti ” fure ” altcineva produsul dorit din cos ! eu chiar va multumesc pt aceasta facilitate si va doresc numai bine ! va pup!

dya
Guest
dya

Atunci e ok, daca doar prin apasarea unui buton, il pastram al nostru, inseamna ca in timpul acela de 10 min, mai putem adauga ce ne mai dorim in cos stiind sigur ca ce am rez prima data ramane al nostru, apoi putem finaliza comanda intreaga fara stres! Asta ar fi perfect!

bahar
Guest
bahar

Multumim, sper sa nu fie pacaleala de 1 aprilie

nicoleta b
Guest
nicoleta b

foarte bine asa,ma bucura ideea asta.multumim.va pup

Neagu Mihaela
Guest
Neagu Mihaela

Buna treaba, sincer eu asteptam de mult o rezolvare in privinta aceasta, stiam ca Alina cu toata echipa copilas.ro vor gasi o solutie pentru nemultumirea noastra. Multumim !

mari v
Guest
mari v

desi sunt client fidel de aproape 4 ani renuntasem de mult, din acest motiv, sa vanez noutatile.incepeam tot timpu saptamana cu o dezamajire ,ca nu reuseam sa finalizez comanda dorita.intram a doua zi si relaxata ,din ce ramaea luam ce-mi placea, dar ma intereseaza o grupa ,respectiv xl sau xxl din care nu prea prind nimic .aici sper sa ma ajute aceasta solutie,care sper sa se puna in practica cat mai repede.multumim

Alina P.
Guest
Alina P.

Eu cred ca nemultumitii, tot nemultumiti o sa ramana.

Raspuns: 🙂

Carmen
Guest
Carmen

De la an la an ca sa nu spun de la sezon la sezon se mai schimba “ceva pe acest site”. Felicitari Alinei si echipei.O sa cumpar tot ce imi doresc cel mai mult dar cu o sutime mai repede decat o alta client(a).:))

Arustei lili
Guest
Arustei lili

E foarte bine asa,ma bucura ideea asta.VA PUP

estera
Guest
estera

chiar ii o idee super ma bucur

dyana
Guest
dyana

eu cred k o sa fie batalia si mai mare..in 2 min n-o sa mia fie cred knici o hainuta disponibila..iti faci mai multi nervi…:)

POPESCU RALUCA
Guest
POPESCU RALUCA

e o idee super pt ca eu nu am mai apucat sa mai iau nimik ce cateva luni

Deedee
Guest
Deedee

Da, e o idee…dar ma tem ca nu va fi ok, o sa se dea click pe produs dupa produs, cineva va lua multeeee, altcineva nu…asta e parerea mea.

Raspuns: Cred ca voi face ca timpul de rezervare sa fie mai mic in ideea ca trebuie finalizata comanda mai repede dar sa nu mai fie riscul acela de a fi scoas produsul la finalizarea comenzii.

dya
Guest
dya

da, a mers putin mai bine am reusit sa iau 2 produse!

Simona
Guest
Simona

A fost super ok si pentru ca stiam dinainte ce vreau, nu am pus nimic in plus in cos si nici nu am scos la sfarsit. Deci un mare plus de la mine.

Alina
Guest
Alina

Este foarte bine,mai eficient sa spun asa,exista chiar si a doua sansa,daca cineva nu finalizeaza cosul in cele 10 minute,produsul dorit de mine apare disponibil:).Si a mers ,am comandat un tricou,desi la inceput aparea in cosul altcuiva.E mai ok asa!Multumim!

Alina P.
Guest
Alina P.

Eu sunt de acord cu Dyana si cu Deedee,mie nu mi se pare corect, fata de unele persoane care nu au internet de mare viteza, acest sistem. Inainte trebuia sa se finalizeze mai repede comanda si in acest timp mai apucau si altii sa ia ceva, acum nu se mai grabeste nimeni cu finalizarea, iau hainuta dupa hainuta, iar cei carora nu le merge asa rapid netu, iau ce ramane 🙁 .Eu cred ca unul, cel mult doua minute, ar fi timp suficient ca sa se finalizeze comanda.

Cornelia
Guest
Cornelia

Sunt cu totul de acord cu Dyana, Deedee si Alina P. Aseara pana am ajuns la produsele dorite (caci trebuie sa rulezi ceva pe pagina ca sa dai de ele), toate pe care le „ochisem” erau deja rezervate. A fost destul de frustrant pentru ca imi perfectionasem deja tehnica de a finaliza comanda in trei secunde.

Raspuns: Da, dar inainte va luati produsele una de la alta :).

Diana
Guest
Diana
Buna ! Bravo, super idee !!! N-am prins nici eu tot ce mi-am dorit (cum de altfel niciodata nu am prins chiar tot ce am vrut), dar mi se pare mult mai ok sa stiu ca produsele pe care le-am pus in cos sunt ale mele si pana finalizez comanda nu mi le poate lua nimeni. Si apoi, sunt de fiecare data destule produse pt. toata lumea, iar daca nu ai prins ceva cu siguranta la postarea viitoare gasesti poate ceva mult mai frumos. Eu cred ca sunt foarte multe mamici, dar nu poti cumpara nici la nesfarsit ( eu… Citeste mai mult »
Andreea
Guest
Andreea

Buna tuturor!
Chiar nimeni nu isi da seama ca este exact acelasi lucru ca si inaine,dar mult mai civilizat si mai corect?! Ce importanta are viteza internetului sau alte treburi de genul acesta?! Daca inainte prindeam hainute datorita vitezei bune de net…prindem si acum. Sau invers.
Eu sustin aceasta idee super si sper ca nu revenim la cum era inainte,pentru ca mi se pare ca se evolueaza, si asa trebuie sa fie.
Bravo „copilas.ro”!!!
Apropo…nici eu nu am prins nimic din ce imi doream,dar ma gandesc mereu ca data viitoare vor mai fi hainute la fel de frumoase.:)
Va pup!

anca
Guest
anca
buna mamicilor! Eu nu inteleg de ce timp cand intra marfa noua,intra si marfa vanduta cu 1 sau 2 saptamani inainte.Ar trebui scoase macar la inceput sa ne vina mai usor la comandat. Raspuns: da, este in lucru si aceasta idee. Stiu ca lucrurile par simple dar nu-s chiar asa. Site-ul ori arata produsele comandate ori nu le arata. Daca nu le pun sa se vada la postare, se poate intelege ca nu au fost niciodata. Daca le afisez si pe cele comandate apar si cele vechi retinute de ceva vreme. Cu niste modificari vom cataloga unele produse comandate ca… Citeste mai mult »
cornelia
Guest
cornelia

@Cornelia:
Sigur ca ne luam una de la alta, doar e o „competitie” nu-i asa? Cine ajunge prima la casa aceea cumpara….

Deedee
Guest
Deedee

@Andreea:
binenteles ca viteza internetului are legatura…cand stai cateva secunde bune sa se deschida o pagina, ce sanse ai in fata cuiva caruia i se deschide imediat…sigur ca aici nu e vina nimanui, dar e normal sa te necajesti un pic. Nu trebuie sa fim rautacioase unele cu altele, sunt hainute pt toata lumea mai devreme sau mai tarziu…

TTT
Guest
TTT
Chestii de IT: 1. Am adaugat niste hainute in cos, apoi le-am sters imediat, dar pe site au ramas tot cu statusul: Rezervat pana la finalizarea comenzii!!! Stiu ca e fixat timpul acela de 10 min, dar daca se elimina produsele din cos, ar trebui sa se reseteze si statusul. 2. Daca nu adaug nimic in cos, pot totusi sa dau ‘Finalizeaza cosul’ si chiar sa o finalizez :). Nu cred ca are nimeni intentia asta, dar nu cred ca e foarte frumos sa primiti niste email-uri goale in plus… 🙂 – asta in cel mai bun caz. PS: Cred… Citeste mai mult »
adriana
Guest
adriana

o idee excelenta….chiar renuntasem sa mai comand ca de fiecare daca ramaneam fara produse…nu aveam un sistem bine pus la punct 🙂

wpDiscuz