Tot vad prin magazine: „marfa vanduta nu se schimba”. La o astfel de abordare, nu ma mir ca multe dintre voi ma intreabati daca ma supar daca returnati unele haine. De ce m-as supara? Uite ii fac si reclama 🙂
Deci, puteti returna produsele in 10 zile de la preluarea coletului fara sa invocati vreun motiv. Si chiar nu e cu suparare. Poate am gresit eu, poate ati ales gresit, poate poza nu a fost cum trebuie, poate nu conteaza … Sunt cazuri in care patesc ca desii ati primit produse de care erati nemultumita, primesc intrebarea umila: „le-as putea trimite inapoi?„. Â Pai la ce mi-ar folosi un client nemultumit? In locul vostru as trimite produsele inapoi si as cere si banii pentru transportul inapoi a produselor.
Acum, daca am spus-o, iata o noua facilitate:
Voi adauga la valoarea produselor returnate si costul transportului prin care returnati produsele prin Posta Romana. Am facut o statistica si acesta ar fi intre 3 si 6 ron si in aceasta marja sa va returna costul returului. In mod uzual la suma compensata sau returnata in cont, se va adauga 3 ron, cam cat este in medie livrarea coletului prin Posta Romana fara ramburs. Daca a fost mai mult, imi comunicati dar pentru 1-5 haine de copii, costul livrarii fara ramburs se invarte in jurul a 3 ron.
Pentru un tarif mic, trimiteti colet, nu corespondenta, nu confirmare de primire.
Nu este mult, dar este un pas spre a nu ne permite sa dezamagim clientii. Facilitate valabila anul acesta, deocamdata 🙂
Lasa un comentariu
Alina, daca toata lumea ar fi asa buna ca tine….Te apreciez pentru ca stii sa-ti sustii afacerea, sa-ti pastrezi clientii, sa aduci altii noi si sa-i satisfaci pe toti. Ma bucur ca am ales copilas.ro, nu numai pentru hainute, ci si pentru tine, Alina. Felicitari si la cat mai multi ani copilas.ro!!!!
Buna Alina,
Ai spus bine ca unele magazine nu mai primesc marfa inapoi …ei in acele magazine clinetul nu va mai cumpara a doua oara.
Eu ma numar printre persoanele care mai trimit uneori haine inapoi dar eu asa nehotarata sunt si atunci cand cumpar din magazin. De multe ori imi cumpar din magazin haine si cand ajung acasa ma intreb daca trebuia sa o iau pe aceasta sau preferam alta. Sunt foarte nehotarata si nu cu rea vointa imi cer scuze. De multe ori imi e tare jena sa iti spun ca vreau sa returnez ceva. Esti prea buna eu nu doresc sa imi returnezi banii pe colet eu m-am bucurat de fiecare data ca nu te superi ca am returnat sau te-am incurcat.
Avand in vedere ca am fost in situatia asta zilele trecute si poate ca am „contribuit” la acest articol al tau, vreau sa spun ca in mod normal as fi reclamat vehement asa cum spui tu intr-o astfel de situatie.
Insa depinde si de comerciantul caruia i te adresezi. Si avand in vedere seriozitatea si calitatea muncii tale de cand cumpar de la tine, am formulat mesajul „umil” pe care ti l-am trimis :)).
Succes in continuare.
Ma gandesc acum ca si eu am fost una dintre persoanele care au returnat produsele cumparate de pe copilas.ro si am pus umila intrebare”pot sa le returnez?”.La fel ca si irina care a comentat mai sus ,avand in vedere seriozitatea cu care iti tratezi clientii am pus aceea umila intrebare.Si mi s-a parut ca pe undeva era si vina mea ca nu am ales corect.
Irina, Veronica: bine, eu am zis doar varianta aceasta „umila” in care se intreaba frumos, este si varianta cealalta: mai dura, sa zicem asa. (recunosc, poate clientul nu a primit ce se astepta)
Dar cu acest articol vreau sa clarific ca nu este nevoie nici de varianta umila, nici de cea dura ca sa mentionezi ca doresti sa returnezi.
Ambele variante imi dau de inteles ca in Romania clientii trebuie ori sa vorbeasca frumos pentru drepturile lor ori sa strige. Dar nu e nevoie.
Un alt aspect este acesta:
daca clientii nu iti comunica si eventual nu returneaza ce nu le place, vor prefera sa caute in alta parte.
Prefer sa stiu ca sunt probleme si vedem: a scazut calitatea, au fost introduse informatii gresite, pozele aratau altceva.
Ai facut un pas urias in afacerea ta! Te admir si vom ramine clienti fideli!
sunt multumita de produsele comandate
sunt impresionata de atentia pe care o acorzi clientilor
sunt mandra de tine pentru ca esti prompta de fiecare data la apelul clientilor(mail,telefon)
sunt multumita de site
sunt multumita de tine ALINA
BRAVO,FELICITARI
Am primit astazi rochitele comandate si sunt foarte foarte frumoase . Multumim mult ca existati si felicitari pentru initiativa luata,desi nu am returnat nici un produs pana acum si cred ca nici nu o voi face.
FELICITARI SI MULTUMIM PENTRU TOT !