Primit acum 5 minute:
„deci …nu stiu ce sa mai cred ..am stat cu ochii pe ceas si exact cand ai dat drumu la comenzi am cumparat , ca la final sa imi spuna ca ceea ce am comandat a fost luat de alt cineva… deci oricat a r fi …nu cred. multa bafta ..este ultima oara cand mai fac asta.mereu am patit la fel.
„
Din pacate este mesajul unei cliente foarte vechi, dintre primele mele 20 de cliente.
Periodic primesc emailuri si telefoane de nemultumire legate de procesul de comanda. Multe abordari se refera la faptul ca nu reusesc sa comande pentru ca majoritatea celor dorite sunt deja comandate. Mai apoi, nemultumiri legate de faptul caci desii a fost efectuata comanda in primele minute de la postare, majoritatea produselor au fost scoase la finalizarea comenzii.
Eu as putea explica mult si bine dar practic nici o metoda nu poate multumii vreodata pe toti, cand, un produs este comandat simultan de 10 – 30 de persoane. Imposibil sa nu fie cel putin o nemultumire. Exista variante, poate cu rezervare la adaugare in cos dar pana la urma tot acolo se ajunge. Nu-i asa? Un produs e dorit de zeci de persoane in acelasi minut si fiecare face o comanda, dar nu este decat o bucata pe stoc. De aceea primiti la finalizarea comenzii mesajul acela, prin care se reverifica inca odata stocul.
Stiu, ca o solutie ar fi sa fie postate mai multe produse. Aici lucrurile sunt iar complexe dar numai o idee o spun acum si o vom continua in alt articol. Am experienta cu furnizori nationali si internationali, zeci si zeci. Un lucru este clar, nici bogatii din tarile bogate nu isi mai permit sa schimbe de 3 ori hainele intr-un an. Astfel marfa de calitate este tot mai putina si … tot mai scumpa. Dar, voi detalia aceasta in alt articol.
O primavara frumoasa va doresc.
Lasa un comentariu
Si eu am patit la fel. Produsul era calogat 3-4 ani, iar eu a trebuit sa-l caut si la 1-3 ani dar si la 4-8 ani. Asta s-a intamplat la 19.02. Din pacate mi-a fost scos din cos. Este foarte frustrant. Uneori prefer sa nu mai incerc sa comand.
Raspuns: Otilia, nu e specificat dar este o regula: daca in titlu e trecuta o varsta care se potriveste la 2 categorii, se va trece la categoria mai mica. Deci in cazul tau produsul trebuia sa fie la categoria 1-3 ani.
E si normal sa se intample asa daca eu vreau 3 produse iar altcineva vrea doar un singur produs din cele 3 pe care le doresc eu , normal ca pana le caut eu altcineva sa mi-o ia inainte.Cred ca acest lucru se intampla fiecareia dintre noi, asta e data viitoare poate avem mai mult noroc.
Am obesrvat de cateva luni bune ca produsele de o calitate extra sunt cele care se vand repede.De multe ori am comandat produse care erau comandate de altcineva care a fost cam rapid de mana si a comandat produsul mult dorit.Fiecaruia i se intampla macar o data scoaterea unui produs mult dorit.Nu disperati si comandati data viitoare.
Raspuns:
Se comanda mult este adevarat, dar asa cum ai spus raman si multe produse. Cu cat pun mai multe produse la postare cu atat raman mai multe.
Nici eu n-am patit-o niciodata,si credeti-ma am ceva cumparaturi pe site-ul asta. Asa cum spune si Ruxandra,mai sus,daca la o tura de cumparaturi imi „fura” altcineva produsul din cos…..GARANTAT la urmatoare postare gasesc ceva si mai frumos.Care e problema?!Ce atita drama??!
Personal,mi se pare ridicol sa pling ca am ramas fara cutare rochita sau cutare tricouas.Ne da Guvernul atitea motive de plins….sa mai pling si pt o hainuta??!Ce dracu’ fetelor,ati innebunit de tot???astea sint probleme???!!
V-as mai face morala,dar trebuie sa plec la servici,fac parte din fericitii care mai au(deocamdata)job.
Sper ca n-am suparat pe nimeni.Pa.
Si mie mi-au fost luate produse din cos , am fost putin suparata dar am inceput sa fiu mai rapida si imi iese 🙂 , dar vreau sa spun ca nu sunt de acord sa nu fie produsele afisate pt. a le putea studia dinainte… ex. aseara nici nu am fost acasa sa pot comanda si am sunat pe cineva spunandu-i pasii pe care sa-i urmeze sa-mi poata comanda produsele dorite , daca nu le vedeam inainte nu puteam comanda nimic.Alina tine-o tot asa!!
Are mare drpetate d-na gabriela…toate cred ca am patit lucrul acesta..nu avem de ce sa ne suparam..eu sunt multumita ca mereu gasesc lucruri deosebite care in magazine nu prea sunt ….sper ca doamna Otilia sa stie ca fiecareia dintre noi i s-a intamplat asa ceva..dar data viitoare sper sa aiba mai mult noroc !
FELICITARI DOAMNA ALINA PENTRU ACEST SITE CU HAINUTE PTR .COPII !!
Toti ne dorim sa alegem ce ne place,lucrul asta il vrem si pt noi dar si pt copii nostri dar din pacate viata te invata ca lucrurile nu stau asa cum vrem noi.Asa e si cu hainutele,toti ne dorim o sg bluza dar din pacate doar o persoana se va bucura de ea;asa e viata unii, pierd altii castiga…dar ramane speranta ca maine poate eu voi castiga.
Nu mai fiti suparate,toate am pierdut poate lucruri mai importante decat o bluzita…Adevarata tragedie e in japonia…..
Eu de data asta am reusit sa comand tot ce am vrut, dar pana acum niciodata nu am reusit . Off…… de cate ori nu m-am suparat zicand „niciodata nu mai intru pe site-ul asta”, dar credti-ma ca nu rezist- abia astept nouati. asta este un singur produs si f multi cumparatori.
Spunea cineva mai sus ca a ramas cu gandul la o bluzita. La fel mi s-a intamplat si mie cu o fustita gogosar 😉 dar au aparut o multime de alte fustite in timp.
este pacat sa ne suparam pentru ca a cumparat altcineva. sunt alte lucruri mult mai grave care ne consuma sau ne supara si aici nu cred ca este cazul.
vedeti partea draguta a lucrurilor: in fiecare saptamana este o „inaugurare de magazin”.
Ma declar multumita si eu de modul in care se fac cumparaturile acum. Imi place foarte mult ca le vad dinainte si am timp sa reflectez bine ce vreau. Si mie mi se intampla sa imi fie scoase saptamanal din cos dar sa fim seriosi nu e nicio problema nu ma supar stiu ca vor merge acele hainute la alti copiii, iar saptamana urmatoare apar altele. Normal ca e bataie pe ele ca sunt frumoase ca daca nu ar fi nu s-ar mai lupta nimeni pentru ele. Asta e nu poti multumi pe toata lumea.