Ma asteptam la unele lucruri dar realitatea le intrece pe toate. Este greu sa fii la mijloc.
Ca sa oferi produse de calitate inseamna sa le cauti. Atunci cand cauti iti asumi niste riscuri, pentru ca lucrurile bune nu sunt peste tot. Cand eu comand haine care se numesc de calitate si primesc haine pe care nu le poti pune pe site, cand cumperi haine noi si iti dai seama ca astea nici macar nu au calitatea celor second hand originale, cand platesti in avans ca sa importi marfa si dupa 2 luni ti se spune sa uiti si de bani si de marfa, este foarte greu.
Atunci, ca orice om obisnuit, te uiti in directia care iti ofera totusi o satisfactie ca sa mai gasesti energie sa mergi mai departe. Sa zicem ca aceasta directie ar fi clientele. Dar cand aici esti acuzata de favoritism, minciuna, alte presupuneri doar pentru ca fiecare isi permite sa fie nervos si eu sunt aici, e si mai greu.
E foarte greu cand eu suport pierderile din dorinta de a oferi ceva bun, iar in schimb eu trebuie sa fac ceva perfect. Da, si eu gresesc. Sistemul nu e perfect, se intampla sa apara pe site si produse care nu mai sunt pe stoc. Dar pentru asta nu trebuie facut un capat de tara. Eu, una chiar nu am timp de alte mismasuri sau sa scot produse din comenzi ca nu am ce face. Spun asta pentru ca sunt tot mai dese formulari de genul acesta.
Aceasta este un articol atipic pentru un site de comert online. Dar e adevarul.
Totusi am aflat ca aproape in orice judet din tara as merge, am la cine sa stau :). Asta o fi insemnand ceva.
Lasa un comentariu
Nu trebuie sa pui la suflet.Oameni rai sunt peste tot.Eu cred ca suntem mai multe cele care nu ne suparam pe tine.Si care stim ca esti sincera.
Si eu am copil mic, timp putin de stat pe calculator dar reusesc din cand in cand sa comand cate ceva.Asta inseamna ca se poate.
Imi pare rau ca suferi dar noi stim cu nu esti vinovata de nimic din ce se spune.Mergi inainte eu iti doresc succes si cliente cat mai intelegatoare.
Multumesc din suflet fetelor! Numai datorita voua, cele care ma sustineti, pot sa merg inainte.
Toate imi sunteti la fel de dragi si nu am timp pentru favoritisme.
Asa cum spune Mihaela, ma implic in mod personal in relatia cu clientii (in special cliente), desi ar putea face altcineva „munca mea” dar probabil mult mai sec.
Va pup fetelor! Sanatate la bebici!
Buna Alina,
In niciun caz nu mai pune la suflet rautatile, nu o sa gasesti oameni multumiti 100% niciodata…, tu incerci sa impaci pe toata lumea si e suficient…si eu am stat cu saptamanile pana am reusit sa comand o salopetica sau o camasuta..dar in niciun caz nu m-am gandit la „favoritisme” sau produse rezervate…imi venea in gand cuvintele unei mamici , citez: „vor fi si hainute pentru noi…” , deci te rog nu te supara…nu are nicun sens…cine nu e multumita, poate comanda din alta parte!
a.propos, daca vi in Arad te asteptam cu placere!
Cu drag, R&R
Nu mai pleca urechea la rautatile oamenilor, noi romanii asa suntem stim sa criticam fara sa ne uitam in curtea noastra …. faci o treaba foarte buna avand in vedere ca ai si 2 copii mici( eu stiu cat de greu e)….iar calitatea serviciilor pe care le oferi este ireprosabila!
Mai Alina si mie mi-e ciuda cateodata ca nu prind lucrurile care imi plac si am ratat multe lucruri frumoase,dar daca sunt alte mamici care nu au viteza mea „incet si tot pe loc”bravo lor!Iar faza cu favoritismul chiar nu o pricep,ce rost ar mai avea postatul lucrurilor pe site daca ai sti ca ele trebuiesc rezervate!Lasa-le sa vorbeasca,ce au de facut?Eu astept nerabdatoare sa-mi trimiti coletul si deja am inceput sa comand pentru alt colet!Deci gandeste ca pentru foarte multe din noi ESTI VITALA!
Cred ca mamicile care au scris mai sus au spus totul si foarte bine. Mamicilor carcotase carora nu le place acest sistem sa nu mai comande. Si crede-ma ca nu pierzi nimic, evetual doar durerile de cap si nervii si timpul in care stai sa le explici ce si cum.
bafta in continuare, Alina
Alina – dupa toate comantariile de mai sus si experientele placute prin care am trecut datorita tie nu are sens sa spun mai mult de atat:
NOI TINEM CU TINE!!!!! 🙂
Imi pare rau pentru tine Alina, ca te confrunti cu astfel de probleme , si eu ca si tine merg pe buna credinta a oamenilor dar de multe ori avem nenorocul sa facem cunostinta si cu astfel de specimene care se pretind a fi umane. Vis-a-vis de ”TATELE” care nu-ti dau pace, nu pune la suflet.Pentru mine esti si ramai o draguta, eu sunt si voi fi in continuare dependenta de site-ul tau iar daca ajungi la mare, la Constanta, te asteptam cu drag.
Allina nu te mai enerva si necaji pentru niste femei rele (TATEEE). Trebuie sa le ignori deoarece o sa-i transmiti si buburuzei mici starea ta.Ai mare grija de tine. SI NOI TINEM CU TINEEEEEE!!!!!!!
Mai oameni buni,ce se intimpla ?In 5 minute cit am facut lapticul bebelusului s-au comandat toate produsele 12-18 luni?Ce bataie este pe aceste produse.Eu cred totusi ca se cumpara aiurea la copilasi,doar nu ai nevoie de atit de multe haine la un bebelus.E a treia oara,cind nu prind nimic.Cred ca trebuie sa mi iau gindul de la acest site si sa ma orientez spre altele…
si eu am patit la fel cat lam schimbat pe bebe deja toate erau rezervate,zici ca na mai vazut lumea haine.
Buna!
Si mie mi-au placut cateva hainute insa niciodata n-am apucat sa le comand intrucat apareau rezervate; dar nu m-am gandit nicio secunda ca administratorul le-ar putea retine pentru anumite mamici. Forta in continuare, Alina!
BUNA.SI MIE MIAU PLACUTE MULTE DAR NAM APUCAT SA REZERV NIMIC TOATE SE REZERVAU IMEDIAT CRED CA DEACUM ANCOLO GREU VOI PUTEA PRINDE CEVA.
Sistemul va putea fi imbunatatit dar atata timp cat din fiecare produs va fii in majoritatea cazurilor o singura bucata e normal ca nu va putea fi toata lumea multumita.
Daca stau mai bine sa ma gindesc era mai bine inainte,cind apareau treptat produsele…Si numai la ora 19??Mai devreme nu?
ok alina ai dreptate perfecta dar sa fie mai multe produse ca sa fie multumita toata lumea asta e parerea mea daca sant mai multe produse pot rezerva mai multe persoane.te pup ALINAsi esti o dulce ca deobicei.
Cred ca sistemul cu incarcarea tuturor produselor la ora 7 seara este excelent. Am facut un pic de raliu ca sa ajung la 7 acasa, e drept, dar mi se pare ca asa toate avem sanse egale. Comanda nu-mi ia mai mult de cateva minute. Te pup.
Recomand mamicilor de bebe de 12-18 luni ,cliente infocate al acestui site,sa mai ia o pauza,macar de o zi…Sa se gindeasca la faptul ca bebe creste repede si ce fac cu atitea hainute?sa mai lase si alte mamici sa cumpere macar o zi…Pt ca ,iata s-a intimplat acelasi lucru ca in toate serile ,in 5 min.au disparut toate produsele bebe de 12-18 luni.E chiar suparator.
@Otilia:
Este o varsta mai „defavorizata” si ca aprovizionare si ca si concurenta :). Voi incerca sa cresc stocul la aceasta grupa dar nu e usor.
sunt noua pe aici,dar mi se pare ca pt un client nou e imposibil de comandat ceva,pt ca are de completat multe rubrici si pina le termina ,deja produsele sint rezervate.Deci e site pt clientii vechi si atit.Nu e de bine…
@CARMEN:
Dupa ce le-ai completat odata a doua oara alegi client vechi, si introduci doar nr. de telefon. Mai trebuie in ultima pagina sa alegi o modalitate de livrare. Poti comanda de mai multe ori si se cumuleaza comenzile pana la livrare.