Iata extragerea la concurs:

haine de copii

Vara se apropie de sfarsit si sper ca ati defilat cu hainutele cumparate de pe copilas.ro. Stiu ca ati luat multe haine de vara asa ca permiteti copiilor sa se joace liber chiar daca strica hainutele. Mai sunt si la anul 🙂

Sper ca ati avut o vara frumoasa si inca este timp sa va bucurati de ea. Daca vrei sa impartasesti ceva din aceasta vara ai sansa sa castigi la acest concurs.

Tema concursului: Spune printr-un comentariu la acest articol o intamplare din aceasta vara cu copilul tau.

Premiile se acorda prin tragere la sorti si constituie valoare comanda de pe site:

6 premii a cate 50 ron.

Valoarea premiilor se dubleaza pentru cei care comanda pe copilas.ro dinainte de 2014.

Cum si cine participa: Trebuie sa fi comandat o data pe copilas.ro
Participi scriind un comentariu cu intamplarea la acest articol. Nu trebuie sa iti scrii numele intreg dar trebuie sa scrii emailul corect pentru a valida participarea.

Termen limita: 26 august.

Succes mamicilor.

Ce ati mai facut vara aceasta?
Emilia Mihai
Guest

Vara ne place cel mai mult pentru ca stam toata ziua afara si ne jucam, dar mai ales ne place vara pentru ca ne putem balaci. Al meu pitic cand mergem la plaja face cel putin 30 de ture cu galeatusa cu apa si spune .

Varga Zita

Buna ! Anna a mea are 3 ani deja cunoaste pachetelele cu hainutele copilas.ro . Vine curierul si zice ca ma cauta pe mine. Anna striga nu nu asta-i coletul meu !! Eu platesc !! :))

Simona
Guest

Buna ziua si o vara frumoasa in continuare!
Impreuna cu fetita mea de 5 ani jumate am fost la munte cu cortul(3 nopti am dormit in cort).
Cel mai frumos lucru pentru ea a fost ca am intalnit cativa cai semi-salbatici de care ea a fost absolut fascinata. In fiecare zi cerea sa o ducem la ei sa ii mangaie, chiar daca facusem un traseu si presupuneam ca e obosita. A inventat apoi povesti cu cai, i-a desenat,au marcat-o.
Sunt grozavi cei mici, au atata energie!

Mari
Guest

Castele de nisip,explorari prin padure,proiecte noi si prieteni multi…o vara de neuitat!

Tatiana Stanciu

Vara asta ne-am lăsat de Pampi,ne-am mutat in alta țară, si tot de pe copilas luam hăinuțe deocamdată 🙂 multe schimbări!!

Georgica
Guest

Vara aceasta am facut primii pasi singur,am fostla piscina si ne-a placut mult!

carmen

Cea mai minunata zi din aceasta vara a fost cand fetita mea a implinit 4 anisori.A fost o petrecere mununata.

georgiana
Guest

Buna ziua…Noi anul acesta am zis pas la mers in concediu la mare pt ca am reusit sa ne luam o casuta batraneasca undeva aproape de oras. Faza amuzanta pe care am avut o cu cel mic a fost cand am intrat in casa sa vedem cum arata . Fiind o casa batraneasca, cam de demolat , va imaginati cum arata inauntru, dar cel mic a facut o fata…spunand ca lui nu-i place casa pentru ca e bantuita. Din gura unui copil a fost foarte amuzant.:)))) Va multumim pentru ca existati.
O zi buna.

Elena
Guest

In aceasta vara frumoasa fetita mea a avut multe experiente noi. Pe cand era la tara la bunici a vazut un soricel. Fiind „imobilizata” pe olita nu a putut sa alerge dupa el si nici soricelul nu s-a speriat de-e-e-loc. Au stat nemiscati si sa-u privit unul pe altul pret de vre-o 30 sec. Apoi, Alexandra si-a dus palmutele unite catre fata, ca intr-o rugaciune si rosti incet, probabil ca sa nu-l sperie: ce soricel dragu-u-u-ut!
Viata la tara este deosebit de impresionanta in toata aspectele ei!

Andreea
Guest

Buna ziua Cea mai frumoasa zi din aceasta vara a fost pe data de 11 iulie cand fetita noastra SOFIA a implinit un anisor.Am facut o petrecere frumoasa la o cabana, cu multi invitati si copii.Tot in aceasta vara fetita noastra a invatat sa mearga singura,si sa faca multe lucruri interesante.Pe zi ce trece ma uimeste tot mai mult.va multumim.

Ana

Vara a trecut prea repede parca….Au fost multe momente frumoase in vacanta…dar ce ne a marcat a fost faptul ca ne a prins o ploaie puternica cu gheata pe munte si baietelul nostru s a speriat ffff tare…Si ne am panicat un pic toti,speram sa uite acel moment…

alisa
Guest

buna ziua,aceasta vara a fost adorabila pt noi pt ca am invatat sa mergem si am fost la mare pt prima data…la mare trebuia sa fiu cu ochii in patru pt ca al meu prichindel se ducea si plesnea lumea care statea linistita la plaja si se bronza..cat despre hainute suntem foarte mandrii de ele cand le purtam si va multumim ca existati.pupici multi!!!

Tabita

Buna ziua. cele mai frumoase 3 zile din vara aceasta le-am petrecut intr-o statiune de munte impreuna cu copiii,unde am avut timp doar pt ei,fara gati,spalat,calcat,etc….a fost f frumos,,,incat la reintoarcere cea mica se tinea intr-una de fusta mea atunci cand trebuia sa se joace singura iar eu sa fac mancare si alte treburi prin casa. mi-am dat seama cat de important e sa petreci timpul cu cei dragi, sa ii pretuiesti. copiii au atata nevoie de noi,de timpul nostru doar pt ei!

gabi
Guest

Cea mai frumoasa intamplare a fost cand fetita mea a invatat sa inoate la mare,f mult sa bucurat,atat si noi,parintii.multumim pt hainutele superbe,pe care ni le oferiti saptamana de saptamana. 🙂

Anca

Vara asta am fost pentru prima data in concediu cu Annabella.Dupa jumatate de zi de drum,bagaje despachetate si oboseala ,fetita a concluzionat: „nu pace aici,sa megem ‘poi acasa la mine!” Tonul s-a schimbat din fericire in momentul in care a dat de balaceala.

Andreea T
Guest
In aceasta vara i-am oferit prichindelului meu oportunitatea de a defila in hainutele de pe copilas.ro la mare, in Mamaia si Mangalia. Am luat suficiente, astfel incat nu a fost o problema faptul ca s-a umplut de nisip din cap pana in picioare, ca a umblat in fan si ca s-a urcat intr-o remorca la herghelia din Mangalia, ca s-a distrat de minune in parculetul de langa portul din Mangalia. Hainutele de pe copilas au fost admirate si in vacanta la bunicii din partea tatalui, care stau la tara. Acolo T a hranit gainile, cateii, s-a jucat cu puii de… Citeste mai mult »
cornelia

Va salut.Vara aceasta a fost speciala pt puiul meu de un an si jumatate,a petrecut prima vacanta la mare.Nu l-a atras apa la inceput insa a fost indragostit de nisip,degustandu-l oridecate ori cei mari nu erau atenti.chuar daca nu mai sunt multe zile din acest anotimp,va doresc in continuare o vara minunata si o toamna roditoare pe toate planurile.multumim Copilas.ro pt hinutele minunate

Mihaela Golaes
Guest

Noi in aceasta vara am fost vizitati de zana maseluta si ne-a adus cate un saculet pentru fiecare.Avem acum doi dintisori unul si trei celalalt, pentru ca se pare ca zana a fost mai darnica cu unul dintre noi.

mihaela

Cea mai frumoasă vara petrecută la È›ară la mama cu copilaÈ™ii!Tudor de 1 an È™i 3 luni a început singurel să facă ca toate animalele!Preferata lui este vaca È™i toată ziua striga „caca” prin curte È™i face mmmmmm….

Iulia
Guest
Buna ziua, a fost foarte frumoasa vacanta aceasta, si mai este ceva timp de hoinarit, sper numai sa folosim timpul in favoarea noastra. Am fost la mare, in Delta unde a pescuit piciul singur, a invatat chiar sa puna rama in carlig (operatiune destul de urata care nu il prindea inainte), a fost foarte incantat de plimbarea in delta. Am ajuns si la munte, pe Malaia, peisaje superbe, lacul Vulturilor magnific, stane cu caini prietenosi. A fost foarte incantat de vacanta de pana acum si sper sa aiba un start bun la inceput de scoala, ceea ce dorim si celrlati… Citeste mai mult »
lori

Buna,noi vara asta am invatat sa facem ski nautic..la 5 ani jumate!

Maria Ghilici
Guest

Vara aceasta am fost la bunici unde ii place foarte mult baiatului meu,Denis

DUMITRU MARCELA

Vara aceasta a fost pe cat de torida , pe atat de incarcata pentru mine si familia mea.Am muncit , dar ne-am si relaxat in concediu.
Vacanta placuta in continuare!

elena cristiana
Guest

Vara ne-am petrecut-o pe afara cu copilasii si pe la bunici.Deja avem 2 ani si 8 luni si incepem sa comunicam cu cei din jur,sa cunoastem animalele,sa stim ce e bine si ce este rau.Prostioare facem zilnic dar vara asta a trecut cu brio,nu a facut vre-o boacana semificativa:)

flori
Vara aceasta am fost pentru prima data cu cel mic la mare( 2 ani si 8 luni)si pot spune am ramas impresionata de cat de mult s-a bucurat.Cu cateva zile inainte de a pleca o tinea intruna „hada maeee, hada maeee”. Cand am ajuns era in jur de ora 5 dimineata si am zis sa stam sa vedem rasaritul, cel mic dormea si doar am apucat sa zic „mami am ajuns la mare”. Nu va puteti imagina cum a sarit din somn si din masina si topai de fericire si la un moment dat zicea „wow mami dunarea :)))”, la… Citeste mai mult »
ionela
Guest

Noi vara asta n am reusit sa facem lucruri deosebite dat fiind faptul ca suntem in asteptarea surorii mai mici insa ne am delectat cu iesiri in familie in frumoasa noastra natura aproape in fiecare weekend…..in rest antrenament la tenis la greu!

Mihalache Mirela Sorina

Vara aceasta am fos la mare si la bunici.

Angela C.
Guest

O intamplare amuzanta din aceasta vara, dupa ce am primit coletul cu haine de la copilas.ro, in ziua urmatoare am mers la munte pentru o zi si baiatul meu a vrut neaparat sa poarte un tricou alb tocmai primit, dar la munte a cazut unde era mizeria mai mare cu frumosul tricou alb de firma. Cum nu aveam altul de schimb, l-a purtat asa intreaga zi, atragand toate privirile….

Laura

Salut! Vara aceasta am mancat tone de inghetata! Avand bebe mic si fetita marisoara am incercat sa impac „si capra si varza”, facem plimbari seara de seara si nu se poate sa nu mergem la toneta preferata de inghetata. Avem deja un ritual, ne cunosc cei de acolo si ii pun fetitei cornetul cu varf. Seri gustoase si racoroase va doresc si voua!

Guest

In aceasta vara am petrecut prima vacanta la mare cu pompitza de insulina. Puiul meu are diabet si iubeste apa si soarele. Chiar daca ama avut un accesoriu in plus distractia a fost maxima . Se poate si asa ….:)

Mari B.

A fost o vara cool. Cel mai mult ne-a placut cu mocanita…intamplarea amuzanta este aceea ca datorita faptului ca me-am trezit dis de dimineata pentru a ajunge la gara din Viseu de sus, Maramures, fata mea de indata ce trenul s-a pus in miscare a adormit bustean…i-a prins bine leganatul molcom al Mocanitei si nici macar suieratul ei nu a trezit-o. A admirat insa drumul, peisajele si frumusetea locului pe drumul de intoarcere si s-a declarat multumita de calatoria pe Valea Vaserului. V-o recomandam cu caldura. Multumim!

mary
Guest

Cu pasi repezi inaintam spre toamna, dar ne raman momente de neuitat si multe experiente >>> Vacanta la bunici : fetita mea de 1 an si jumatate cand o intrebi cum face vaca ea raspunde BEEEEE…………de ce..???……..pentru ca in grajd bunica avea ceva vitei mci care nu putea sa faca MUUUU….si de atunci Lenutica mea behaie intruna cand vede cate o vacuta…

simona

buna! noi toata vara ne-am balacit in piscina s i am sarit in tranbulina.putin sport nu strica deloc

PANA ADINA
Guest

Prima vacanta de vara pentru baietelul meu Matei, de 4 anisori, a fost anul acesta.A fost foarte frumos, dupa cum spune Matei ,,am sarit in piscina, m-am bagat pe sub apa, au venit multi prieteni la noi si ne-am jucat impreuna, m-am plimbat cu bicicleta cu doua roti, m-am jucat cu Tomy catelul si Dony pisoiul”.

Filon Alexandra

Bebele meu a inceput sa mearga de.a busilea…e asa adorabil

Geanina
Guest

Vara a fost a noutăților….primul an în care Dana,minunatul meu copil, a dormit la bunici. Noutate, distracÈ›ie, descoperire, curiozitate…..vacanta de vara

Galei silvia

Buna ziua. Pt noi vara aceasta va ramane de neuitat deoarece ne-am mutat singurei la căsuța noastra. Copilasii si-au facut deja prieteni si sunt încântați de schimbăriile din viața noastre. Concediu ..sa speram ca vom avea parte anul viitor. Hainutele sunt minunate. Le-am purtat pe toate. Va multumim.

Nastase Florina
Guest

Vara asta, a fost și este încă ca o sala de sport, pt că al meu pitic nu stă o clipa, aleargă cât este ziua de mare, asta pt ca abia ce am descoperit să mergem. Vă pupam

Alina

Vara aceasta fetita mea de 2 ani a facut cunostinta indeaprape cu animalutele dintr-o curte de la tara si a fost fascinata. Cel mai mult a indragit „ganinile” si catelusa pe nume Vanda.

simona
Guest

Pentru mine ,vara aceasta chiar a fost speciala,pentru ca am putut sta cu copiii acasa,fiind in concediu maternitate,iar ziua de 11 iulie a fost cu adevarat speciala pentru ca ,ambii mei copilasi sunt nascuti in ea.Asa ca,petrecerea din vara asta a fost si mai mare!Sanatate tuturor !

A fost cu adevarat o vara speciala ,pentru ca am sarbatorit primul anisor din viata fetitei mele,care este nascuta in aceeasi zi cu fratiorul ei,la 9 ani distanta.Asa ca am sarbatorit cu drag.Faptul ca sunt in concediu maternitate ,am avut sansa sa petrec o vara minunata alaturi de copiii mei ,fara sa ne intrerupa serviciul meu,sansa pe care nu o voi mai avea,asa ca ramane cu adevarat speciala !Sanatate tuturor !

Mihaela
Guest

Cu toate provocarile sale, prima vacanta alaturi de fetita mea a deschis un capitol cu amintiri frumoase.

Taby

Buna, pt noi vara aceasta a fost ce-a mai frumoasa…am putut sa-mi scot copilasii sa se disreze foarte mult…a fost ce-a mai frumoasa vara si vacanta a lor…Va multumim.

cristina
Guest

vara e splendid, tota ziua balaceala,plaja.oricum intotdeauna ramane anotimpul de neuitat!

Ana

Petrecerea de ziua finutei mele de 3 ani a fost incredibila. Oameni faini, timp frumos, mancare buna, distractie. O amintire superba!

Guest

Buna. Penru noi vara aceasta a fost una deosebita, fiind prima vara petrecuta in casa noastra, alaturi de cei doi copilasi. In rest ne-am bucurat de caldura, piscina, munte, plimbari in familie.

Madalina

Buna! E prima noastra vara cu printesa noastra…
Vacanta placuta !!!

bianca muresan
Guest

Vara asta…am luat la colindat parcurile din Budapesta, am stat o zi intreaga la aquapark si ne-am dat pe toboganele cu apa, ne-am distrat la fantanile cu apa unde ne-am balacit si cel mai mult ii place sa stea dezbracat toata ziua daca se poate 🙂 ce mai, ne place vara.
Pupici.

Magda
Guest

Vara aceasta a fost cea mai relaxanta si provocatoare din toate verile de pana acuma.Am fost la mare ne-am balacit, am ras si ne-am distrat si am fost si la munte la bunici unde am putut savura aerul proaspat al diminetii si unde am putut merge la gradina zoologica sa vedem entuziasmate animalele salbatice.

Alina

Buna si multumim ptr concurs. Vara aceasta copiii nostri s-au bucurat de mult timp in aer liber cu verisorii lor si de o iesire speciala cu familia, la mare.