Iata si extragerea la concurs:

M-am intors din vacanta desii poate nu ati observat. 🙂 Cand mergi cu 2 copii mici parca e mai mult concediul lor, dar merita.

Mi-a venit ideea unui nou concurs.

Concurs mult zis, mai degraba o loterie.  Foarte multi castigatori la concursurile copilas.ro imi spun: „nu am castigat niciodata nimic„.  Cine stie poate de data aceasta …

Sunt 3 premii de cate 100 ron (bani sau produse). Trebuie sa iti treci numele, adresa de email si un comentariu in care sa imi spui care vacanta ti-a placut cel mai mult. Daca nu ai avut nici una foarte frumoasa, spune unde ai vrea sa fie.  Pentru a participa scrie aceste informatii printr-un comentariu la acest articol.

Castigatorii se declara prin tragere la sorti.

Daca nu va treceti numele intreg e obligatoriu sa treceti adresa de email pentru identificare.

Pot participa doar clientii de pana acum ai copilas.ro.

Data limita 10 august.

Succes.

______________

Extragerea va fi afisata duminica.

Concurs – vacante si concedii
IULIA

Buna,
Nu prea am fost in concedii dar sper ca anul acesta sa ajung la mare cu copii

bubitzoiu
Guest

Anula acesta ne-am petrecut vacantza pe litoralul romanesc…A fost prima oara la mare pt. bebe meu care are 1 an si 3 luni…recunosc ca am avut mari emotzii, insa totul a descurs neasteptat de bine…a indragit apa si nisipul…pe viitor tot la noi vom merge pt. ca aerosolii sunt minunatzi aici..ca nicaieri de altfel…
MUltzumim pt. concurs si pt. produsele voastre minunate..:)

Boboc Alina
Guest

Buna,mie toate vacantele mi-au placut, parca fiecare mai mult decat cealalta. De cativa ani buni mergem la Vox Maris Grand Resort Costinesti si e minunat. Cred ca vacanta de anul acesta mi-a placut cel mai mult deoarece a fost „gasca” mai mare ( a crescut si Cezar la 1 an si jumatate)si a fost incantator sa-i vedem pe ambii baietei bucurandu-se de tot ce le-a oferit aceasta vacanta. Este exact asa cum zici tu Alina, este concediul lor, dar merita fiecare moment de atentie pe care li-l acorzi.
Va pup, si sa aveti in continuare o vara frumoasa !

iustina
Guest

Cea mai frumoasa vacanta a fost in 2010, cu cea mica mergem pt prima data anul acesta; abia astept sa vad daca o sa-i placa 🙂

Furcoi Camelia

Cea mai frumoasa vacanta a fost cea de anul acesta..tocmai ce ne-am intors de la mare si bine zici Alina ca o vacanta cu copii mici e mai bine zis concediul lor…dar a fost frumos si ma bucur ca copiii s-au distrat de minune….Camy.

Roxana
Guest

Au fost multe vacante frumoase,dar cel mai mult mi-as dori sa ajungem in Ibiza.

elena

Toate concediile au fost frumoase pana acum dar anul acesta asteptam cu nerabdare sa plecam la munte la Vila Bran cu fetita.Speram sa avem vreme frumoasa si sa ne distram foarte bine.
Multumim pentru produsele minunate,asteptam noutatile din sezonul de toamna.

neacsu alina
Guest

Vacante…..au fost foarte multe, nu pot spune ca am una favorita, nici ca o sa fie una perfecta ca toate au ceva special, ceva care le face diferite una de alta. Anul acesta nu am ajuns inca in vacanta dar speram sa ajungem la Sibiu daca in Antalya inca nu se poate ca fetita noastra este prea mica inca :).

graur

am avut foarte multe vacante. dar una singura mi-a placut cel mai mult. cea in care am fost plecat cu vaporul 3 zile pe oceanul Atlantic. Multumim pentru produsele dumneavoastra,asteptam noutatile din sezonul de toamna.

Irina
Guest
Noi inca nu am am avut nici un concediu cu piciul.Avem 1an si 1 luna,iar anul acesta vom avea primul concediu cu bebe. Mici escapade prin imprejurimi am mai avut si e clar ca este ceva unic calatoria langa puiul tau,cum de altfel nici nu concep.De cand sa nascut,a fost cu mine peste tot,la medic la scos firele,statea cuminte in scoica si asistenta ii zdranganea jucariile,la petrecerea lui,la nunti,la zile aniversare,iar ultima iesire a fost cu mami la un interviu,doar pana la intrare ca a ramas cu o prietana afara. Se schimba viata radical cu aparitia piciului,este ceva unic sa… Citeste mai mult »
Burlacu Iulica

Ne-am intors saptamana trecuta de la mare. Am fost la Mangalia impreuna cu piciul,a fost prima data la mare. A fost foarte frumos, s-a distrat la maxim. S-a comportat mai bine decat ma asteptam, poate pentru ca este baiat mare de acum. Pupici si vacanta placuta.

Iordanescu Ancuta
Guest

Cea mai frumoasa vacanta a fost anul acesta la mare, primul contact cu marea al fetitei mele Miruna.

carnuta constanta

Sa plecam intr-o vacanta nu am reusit din cauza perioadei grea prin care am trecut de cand cu accidentul fetitei,dar am reusit pentru o zi sa mergem la slanic parhova mai mult pentru fetita ca ne-au recomadat doctori s-o ducem la apa saratat ca ajuta la vindecarea cicatricilor care iau ramas.A fost cea mai frumoasa zi din ultimile luni,cea mica era atat de incantata de apa,de faptul ca se juca in nisip,a fost superb s-o vad fericita.

Adina Constantin
Guest

Buna! Cea mai frumoasa vacanta va fi anul acesta cand imi voi duce copilul pt prima data la mare. :*

Tabita

Anul trecut la Praid a fost prima vacanta cu copil mic. a fost frumos

alinais
Guest

Toate vacantele au fost frumoase, dar cea de anul acesta va fi speciala: mergem pentu prima data cu cea mica la mare.

Alina P.

Anul acesta nu am fost in vacanta, dar acum doi ani am fost la Baile Felix si ne-a placut foarte mult, speram sa ajungem si anul acesta acolo.

Eniko
Guest

Cu copilul doar anul trecut am fost la bunici, atunci a fost obositor, ca inca avea „colici”, anul asta urmeaza sa mergem iar, asteptam cu nerabdare, pentru ca acum avem o fetita plina de viata si fericita…speram ca ne vom distra mai bine ca anul trecut 🙂

Lacramioara

Cea mai frumoasa vacanta a fost la Disneyland ,atunci nu am fost mama,tata si copil ci am fost ca si 3 frati care se distrau

rares barbier
Guest

iarna trecuta am petecut un weekend la munte vacanta la munte a fost exceptionala.

Tunde

Vacanta cea mai frumoasa am avut-o in 2009, timp de 2 saptamani ne-am plimbat cu masina prin Europa: Budapesta- Viena – Munchen – Lichtenstein – Bern -Montreux – Villach.
Urmeaza sa fie surclasata de primul concesiu la mare cu mititica. Anul acesta nu ajungem, dar speram ca anul viitor ne va aduce si intalnirea cu marea.

gina
Guest

Deocamdata nu am ajuns la concediu dar speram sa mergem undeva .

andre

Intr-adevar ne bucuram si noi de concedii datorita fetitei noastre, pentru care facem tot posibilul sa ajungem in fiecare an la mare.Am reusit sa ajungem pana acum pe litoralul Marii Negre, Croatia,Muntenegru si Grecia, speram la anul in Spania :).

roxxica

Buna ,
Desigur ca fiecare concediu are farmecul sau .Asteptam cu nerabdare acest concediu ( care incepe de luni ) sa ne relaxam si sa profitam la maximum de zilele frumoase si speciale care vor veni.

nicoleta
Guest

Nu am avut un concediu in adevaratul sens al cuvantului, dar consideram ca avem concediu ori de cate ori mergem la munte la parinti ( la Moldovita, Suceava), este cea mai mare relaxare pentru noi. Dar speram si la un concediu adevarat…

Andreea Bacircel

Buna, concedii placute am avut ,insa de cand s-a nascut Riana nu am reusit sa mergem (in 8 august va implini 2 ani). Asadar imi doresc un concediu oriunde ar fi!

Monica
Guest

Buna ziua.Nu am fost in concediu dar anul acesta,in luna aceasta vom merge cu cei 2 copilasi la Praid si abia astept sa vad cum o sa reactioneze copilasi pentru ca e primul concediu,desi fetita 4 ani si baietelul 6 ani dar ne vom bucura din plin de acst concediu.

Adriana

Am fost pentru a doua oara la mare la Bulgari impreuna cu cei doi copii,ai dreptate numai concediu pentru noi nu este,dar sa fim sanatosi si sa ne bucuram pentru fericirea lor.

loredana

Buna!
Concediul nostru va incepe abia saptamana viitoare si sunt convinsa ca va fi foarte distractiv. Sofia asteapta cu nerabdare sa ajunga la mare…..”unde este apa multa pt balaceala,si nisip pt castele si scoici multe, multe….”

cristina marin
Guest

buna.cel mai frumos concediu de pana acum, a fost in 2008 cand am mers in egipt,pentru 10 zile.superb!!recomand!!piramidele sunt ceva ce trebuie vazute intr-o viata de om!!

Raluca H.

Cel mai frumos concediu a fost cel de anul acesta pentru ca a fost primul pe care l-am petrecut in formatie completa,adica toti patru.

Camy
Guest

Anul acesta nu am avut parte de o vacanta,deoarece copilul meu este prea mic…tin sa mentionez ca s-a nascut la 6 luni si o saptamana….este perfect sanatoasa…dar am preferat sa ma ocup de ea…decat sa-mi ofer mie o vacanta….

tudorache caterina

– Orice vacanta e frumoasa! Cel mai mult mi-a placut vacanta in insula Creta.Am vizitat si insula Santorinii,a fost foarte frumos.In Creata m-as intoarce oricand sa retraiesc toate clipele fericite.

Rusu Alexandru
Guest

– Cel mai mult mi-a placut vacanta pe litoral de anul trecut alaturi de fosta prietena.Anul asta nu mai am cum sa ma duc!

Ana

Toate concediile sunt minunate pentru ca ai timp liber si bani sa faci tot ce doresti! Eu imi amintesc cu drag de vacantele de la 20 de ani cand cutreieram Europa cu rucsacul in spate!

Zaharia Mihaiela
Guest

Toate vacantele sunt frumoase,dar cea mai reusita a fost chiar vara trecuta .Am fost impreuna cu copiii mei ,baiatul si fetita la munte la Cheile Bicazului.Peisajul era mirific.In fiecare dimineata ne trezea ciripitul catorva pasari si ne intampina mirosul puternic de munte.Pe seara plecam la drumetie, iar de acolo ne intorceam parca mai voiosi si mai plini de viata in loc sa venim obositi.A fost o vacanta Super!
Anul acesta nu cred ca voi putea avea o vacanta la fel de frumoasa ca aceea. Dar ne distram si la mare,la soare…

Raluca
Guest

– Anul acesta ne am petrecut vacanta pe litoralul romanesc a fost senzational deoarece a fost cu noi si micutul Catalin de 1 anisor si 4 luni,am avut ceva emotii dar au trecut vazandu -l pe cel mic atat de incantat de apa,de nisip nu puteam fi decat foarte fericita.

Hermina

Cea mai frumoasa vacanta de pana acum cred ca a fost cea de anul trecut, Bulgaria. Am fost prima oara cu prieteni de familie si a fost o atmosfera f. placuta, plina de veselie. Anii trecuti ca si anul acesta mergem doar noi si copilul….si atmosfera nu e chiar asa vesela…dar placuta oricum.

Borcea Hermina
Guest

Toate vacantele au fost frumoase, parca cea mai frumoasa a fost cea de anul trecut in Bulgaria cand am mers in gasca cu prietenii de familie si a fost mai distractiv. Anul acesta mergem cu bunicii dar tot o sa fie frumos.

simona

prima vacanta a mea a fost in 2010 o excursie valea bistritei,lacu rosu manastirii…nu am mai fost pentru ca ne facem casa acum dar vom termina si casa si vom mai merge asa noi,mie miar placea sa merg la cheile bicazului ,castelu dracula.sau ce as mai putea vizita in romania ,la mare n am fost niciodata poate vom merge cand terminam casa anul acesta nici gand de mare pt ca am un baitel mic de 8 lunii dar va creste si el si cu toti vom merge.

mari
Guest

– Buna!Fetita noastra are 1 an si doua luni si am fost in 3 concedii, ca sa spun asa ,pana acum si ne-am bucurat de ele din plin.Pana acum am fost la munte,dar anul acesta vom merge la mare…micuta adora apa ,deci cred ca ne vom simti minunat.

Stegaru Mirela
Noi primul concediu la mare l-am avut cu baietelul nostru Bogdy la 7 luni anul trecut in Bulgaria la Sunny Beach. Toata lumea se mira cum plecam asa departe, el fiind mititel, dar noi nu concepem sa mergem fara el. A fost cumintel, s-a comportat foarte bine si a fost sufletul vacantei, razand tot timpul. Anul acesta am fost in Grecia si fiind mai marisor a fost foarte incantat de nisip, apa, jocurile din parcul de distractii. Chiar daca atunci cand mergi in vacanta cu copilul nu poti sa te distrezi si sa-ti oferi timp pt tine, te bucuri pentru… Citeste mai mult »
Roxana Simion
Guest

Mie mi-a placut vacanta pe care am avut-o anul acesta la Bran, la Vila Maria, unde ne-am distrat de minune si noi si copiii. Este situata pe deal, are piscina, langa piscina iazul cu pastravi si de la piscina sunt niste scari care duc jos la raul Simon. De pe deal peisajul era de vis. La piscina era foarte placut. Aveam tot parca, si munte si mare. Am fost primiti cu multa caldura. A fost super!!! Vrem sa mai revenim acolo.

Ioana

Buna…am reusit anul acesta sa ducem copilasii la mare la Mangalia…plaja Diana..superb..f frumos plaja..vreme superba…desi avem trei coilasi cel mare are 4 anisori jumatate,al doilea 2 anisori jumatate si fetita de 5 luni am stat f linistiti si relaxati…au fost ff cuminti..superba vacanta si prinde bine la copilasii briza marii))..va pup

SOARE MONICA CRISTINA
Guest

MIE TOATE VACANTELE MI-AU PLACUT DAR CEA MAI FRUMOASA A FOST CEA DE ANUL TRECUT CAND PENTRU PRIMA OARA A FOST ALATURI DE NOI SI NOUL MEMBRU AL FAMILIEI. FETITA MEA CARE ACUM ARE UN ANISOR,

cristina

Au fost multe vacante frumoase….dar cel mai mult as vrea sa ajung in Republica Dominicana!

ciobanu anca
Guest
oooooo vacantele cu cei doi copi au fost minunate pentru ca stateam si ne uitam la ei cum se distreaza si cred ca asta este ceamai mare bucurie a unui parinte sasi vada copii sau copilul fericit la noi a fost o vacanta care sia pus amprenta mult in sufletul meu cu cei doi copii cand am fost plecati prin tara si au vazut multe locuri frumoase in tara noastra cum ar fi castelu corvinilor,orsova la dunare severinu la muzeu straja ia incantat mult aceeste locuri anul acesta nu am fost in vacanta inca ca la noi a mai venit… Citeste mai mult »
Stark Agnes

Anul acesta nu mergem in concediu dar primul concediu petrecut cu baietelul nostru a fost acum doi ani de revelion in ungaria pe care nu o voi uita niciodata.

nicoleta
Guest

Anul acesta o sa fie cel mai frumos concediu….mai frumos decat cel de anul trecut=))

Draghici Roxana-Alina
Buna! pot sa spun k cel mai frumos concediu a fost anul acesta… Am 26 de ani si acum un an m-am casatorit,…(nimic iesit din comun, pana aici),.. Anul acesta am fost la Eforie cu sotu, parintii mei si noua mea surioara. Spun ”noua mea surioara” deoarece a aparut in familia noastra acum 2 ani, desi ea are 7 ani. DA, a-ti ghicit, parintii mei incearca de 2 ani sa adopte o fetita de care ne-am atasat foarte mult toti din familie,..inclusiv sotu meu! Anul acesta a vazut pentru prima oara marea,…nu puteti sa va imaginati cata bucurie si fericire… Citeste mai mult »