keep_thinkingAm inceput mai anevoios dar avand in vedere planurile viitoare cred ca mergem bine. Problema este ca in acest urcus se mai si schiopateaza. Pentru planurile mari de viitor trebuie pregatit terenul si astfel a fost implementata o „facilitate enervanta„.

E o facilitate enervanta pentru voi, care va spune  la sfarsitul comenzii ca unele produse pe care le-ati comandat,  au fost comandate deja de altcineva. Pana acum eu trebuia sa vorbesc cu clientele sa le spun ca au finalizat comanda cu 2 minute mai tarziu decat momentul in care a finalizat o alta persoana comanda. Uneori a iesit bine alteori mai rau, dar era penibil.

Rezervarea produselor se face in momentul finalizarii comenzii. Nu se poate face in momentul introducerii in cos pentru ca oricine ar putea rezerva toate produsele fara ca sa finalizeze comanda. Discutand cu dezvoltatorii site-ului am aflat ca o solutie ar fi logarea pe site cu user si parola. Asta ar taia din simplitatea lucrurilor de pana acum.  Poate si asta va fi o solutie dar pe termen mediu.

Vedeti voi nu este usor sa faci servicii unanim satisfacatoare.

Ce mai urmeaza
In curand veti putea filtra pe site intre tipuri de produse, intre rezervate/nerezervate sau sa le vedeti doar pe cele la reducere.

Stiu ca unele veti zice ca stocul e problema mare. Intai ne facem temele :).

P.S. Va multumesc inca odata pentru urarile de aici.

Facilitati bune sau enervante

Lasa un comentariu

avatar
Alina, Bucuresti
Guest
Alina, Bucuresti

Ar fi o varianta cea cu logatul pe site, cu atat mai mult cu cat este o practica aproape universala in ceea ce priveste achizitiile online. Si daca asta ar facilita problema cumpararii hainutelor preferate, de ce nu?

VIORICA
Guest
VIORICA

Faceti ceva,ca e stresant cit de repede se rezerva produsele…

Mari
Guest
Mari

Mie nu mi se pare ca se rezerva repede produsele. Dimpotriva, am observat ca unele produse sunt pe stoc de aproape o luna si nu le-a comandat nimeni. Oricum, ma gandesc..cate haine poti sa ii cumperi unui copil, mai ales cat de repede crestere, doar nu ii cumperi saptamanal.Asa ca parerea mea este ca toate mamicile au la un moment dat sansa sa rezerve ceea ce le place, marfa este diversificata si se posteaza destul de frecvent noutati 🙂

amy
Guest
amy

eu urmaresc tot timpul ce mai apare pe site si cu toate astea niciodata nu am reusit sa comand ceva pentru baietelul meu.de fiecare data cand am vazut ceva ce mi-a placut nu exista sa nu fie rezervat.imi plac hainutele, am mai cumparat de la alina inainte de a exista acest magazin online si mi-as dori sa mai comand cate ceva, dar din pacate niciodata nu reusesc.
nu stiu care ar fi solutia, dar sper sa se gaseasca una cat de curand si sa fie mai multe produse pentru 2,5-3 ani

ELVIRA
Guest
ELVIRA

la sectorul 9-12,12-18 luni e cerere mare si oferta f.f.putina…

Dana
Guest
Dana

Felicitari ptr blog, intr-adevar oferta nu este f mare, dar este destul de greu, sunt convinsa, sa intretii un stoc si o oferta si mai variata in conditiile in care ati primit f multe retur…….capatati neincredere, va inteleg.

CATALINA
Guest
CATALINA

sunt perfect de acord cu amy,luni seara am asteptat noile produse si nimic pt.trei ani baieti,marti dupa amiaza la servici fara internet ,cand am venit gecile erau deja rezervate,la fel am patit cu multe altele.gasiti o solutie va rog.nu stiu… puneti noutatile pe la ora 8-9 seara cand suntem toate acasa si poate avem sanse egale.in rest nu am nimic alteceva de obiectat ,Alina a fost si este o draguta,iar hainutele pe care le-am cumparat mi-au placut f mult.nota 10.

georgiana
Guest
georgiana

de ce nu scoateti hainele care sunt rezervate

ELVIRA
Guest
ELVIRA

o rugaminte,daca se poate sa nu fie deschiderea site-lui la ora00.e absurd sa stam noaptea si inuman.avem copilasi,totusi si sintem si obosite.ziua e cel mai bine,zic eu…

ELVIRA
Guest
ELVIRA

si cred ca ar fi f.bine chestia cu logatul pe site,intri pe pagina ta si cred ca si comanda ar putea fi trimisa mult mai rapid.(nu mai stai sa scrii nr tel,ca sa trimiti comanda).

wpDiscuz